Inchcape Motors Finland Oy valitsi markkinointikumppanikseen mediatoimisto IUM:n ja IPG Mediabrandsin

17.6.2020

Yhteistyö kattaa Jaguarin, Land Roverin ja Mazdan kommunikaatio- ja mediasuunnittelun, dataohjatun markkinoinnin sekä hakukonemarkkinoinnin tekemisen.

”Automarkkinan murroksessa haastaja-asemassa olevien brandien on haastettava ajatteluaan säännöllisesti. IUM:n kyky ymmärtää liiketoimintahaasteemme ja yksinkertaistaa ratkaisumalleja sekä halu haastaa rohkeasti oli olennaisessa roolissa toimistovalinnassamme” kertoo valinnan syistä Mazdan Senior Brand Manager Ville Erkkilä.

”Median pirstoutuessa, oikean kohderyhmän selkeyttäminen on avainasemassa brändimielikuvan muuttamisessa. Olemme vakuuttuneita IUM:n monipuolisen kokemuksen tukevan Jaguarin ja Land Roverin täysin uudistuneen ja sähköistyneen malliston kommunikoimisessa uusille, laajemmille kohderyhmille” jatkaa Jaguar Land Roverin Senior Brand Manager Jukka Kortelainen.

“Olemme todella iloisia yhteistyön aloittamisesta näiden hienojen brändien kanssa. Toimialalle ja premiumbrändeille on tärkeää tavoittaa juuri oikeat kohderyhmät, kommunikoida heille oikealla tavalla ja ohjata heitä siten ostopolussa eteenpäin. On hienoa, että pystymme yhdistämään strategia-, analytiikka- ja asiakasymmärrysosaamisemme Inchcapen brändien menestyksen kasvattamiseksi,” toteaa IUM:n Business Director Katri Laitinen

Sinua voisi myös kiinnostaa